Przed wizytą

Zanim przyjdziesz na umówione spotkanie z naszym doradcą, przygotuj się, aby porada była jak najbardziej efektywna i pomocna.

1. Sprawdź czy należysz do osób uprawnionych do skorzystania z pomocy (tutaj >>)
2. Uporządkuj fakty i zastanów się czego dokładnie oczekujesz i potrzebujesz.
3. Przeanalizuj szczegółowo sprawę, z którą przychodzisz. Przypomnij sobie jak najwięcej szczegółów (daty, miejsca, osoby). Możesz to nawet sobie zapisać w punktach.
4. Zgromadź oryginały lub kopie dokumentów, jakie Ci wydano w danej sprawie. Przynieś również dokumenty, które według Ciebie są ważne.
5. Przeanalizuj swoją sytuację rodzinną i zawodową. Będziesz musiał opisać ją doradcy, żeby wiedział jakich rozwiązań szukać.
6. Pomyśl nad możliwymi dniami i godzinami spotkań, które nie będą kolidowały z Twoją pracą czy życiem zawodowym.